בס"ד

פנינה אולי - מתקשרת ומדריכה לחיים

052-6762-764

 


יהודי? "להיות או לא להיות זאת השאלה!"

קומה, עורה עם ישראל, כי בא היום! אתם, אחיי המתקראים חילוניים, עד מתי תשבו נשרכים אחרי תשוקותיכם הנלוזות, רדופי תאוותיכם הקטנות, חוטאים בניאופים ובפריצות, בבצע כסף, מושפעים מכל רוח עוועים חולפת, נתונים להשפעות זרות, מזיקות, נוהים אחר סיר הבשר!?
 
ואתם, אחיי הדתיים, עד היכן תמהרו להסתתר מאחורי פסוקים ודרשות, יד אחת עוסקת כביכול בתורת השם ויד שניה משלמת שלמונים, שולחת ידה בגזל, בנשיאת שם השם לשוא, בהסתת המונים לשנאה ולפירוד בעם ישראל, נפשותיכם טובלות בשיקוצי שחיתות ופסה האמונה הטהורה מן הארץ!?
 
האם לא הגיע הזמן שנחזור אל האמונה הטהורה? האם זה גורלנו, שוב ושוב לסטות מן הדרך המוסרית שאנו עצמנו הנחלנו לשאר האומות וכל פעם מחדש להשלים מעגל הרס עצמי? האם כל פעם נחריב את שאנו בונים? האם איננו מסוגלים ללמוד ולהפיק לקחים ולחולל שינוי בתבנית זו?
 
רק בנו, בכל אחד ואחד מאיתנו תלוי הדבר, זו אחריות אישית שעלינו לקחתה ולפעול על פיה. די להתחמקות מאחורי תפיסות שונות, אין סיבה שגישה אחת תתנגש ברעותה. כולנו בני האלוהים, כולנו בני העם היהודי, די לפלגנות, לשנאת האחים, לכולנו שייכת הארץ הזאת, לכולנו שייכת ירושלים בירת הקודש שלנו, אין לאף פלג זכויות יתר על שום מקום בארץ ולאף אחד אין מונופול על תורת ישראל, על בירת ישראל ועל הקדוש ברוך הוא.
 
די ליוהרה, לעבודה הזרה המכלה כל חלקה טובה בתחפושות מתעתעות של צדקנות ועבודת השם כביכול.
 
אנשים רבים מן הציבור החילוני צמאה נפשם לשוב למקורות עמנו והסיבה היחידה שהם נמנעים מכך היא התנהלותו של הציבור הדתי והחרדי בעיקר הגורמת להרתעה ולהתנגדות. שני הציבורים גם יחד מגבשים דעותיהם והשקפותיהם מתוך בורות וניזונים מתעמולה חדשותית כזו או אחרת, קטעי מידע לא מדויקים, הסתה ודעות סטריאוטיפיות היוצרות ריחוק, ניכור וחשדנות.
 
קרבו אותנו אליכם, אתם, אחיי הדתיים, פיתחו ליבותיכם אלינו, החילוניים, הסירו את הגישה הקיצונית המתלהמת, אל תראו בנו טמאים או לא ראויים, אל תתנשאו מעלינו באיצטלה מתבדלת, הביאו אלינו את שמחת עבודת השם הטהורה לא בכפייה ובפסילת דרך החיים שלנו, כי אם מתוך אהבה-אדם, באמונה ובקירוב לבבות. כך יש סיכוי גדול בהרבה כי יותר ויותר אנשים יבינו את החשיבות של חזרת קהל בית ישראל אל מקורותיו הנצחיים וכי קיומנו והישרדותנו כעם היהודי בארץ ישראל מולדתו תלויים בכך.
 
 
תודה על תשומת הלב.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                    שיתוף
 
פנינה אולי - יועצת רוחנית, פסיכותרפיסטית ומתקשרת. בית אור-מזור:  טיפול אנרגטי, ייעוץ רוחני, טיפול פסיכותרפי ותקשור. 
  ראשון-לציון     052-6762-764         pnina_oly@012.net.il     
מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים