בס"ד

פנינה אולי - מתקשרת ומדריכה לחיים

052-6762-764

 
דף הבית >> לקוחות ממליצים

להגדלה וקריאה מיטבית לחצו על התמונות.

   
   

 

 חוות דעת על הטיפול האנרגטי שקיבלתי אצל פנינה אולי:

לפני כשתים-עשרה שנים בעקבות אירוע טראומטי שעברתי, הופיעה אצלי פריחה קשה בפנים ובגוף. מומחים לרפואת עור טענו שהפריחה לא ניתנת לריפוי, וכי רק הזרקות של סטרואידים כל כמה חדשים, שיגרמו להשמנה רבה (אני רזה מטבעי), יקלו עלי לשאת את רוע הגזירה. 

בנוסף לכך, סבלתי גם מתוצאות של שבר בכתף שלא טופל כהלכה לפני שנים רבות, ושגרם לי לכאבים חזקים.  אורטופדים שאיתם התייעצתי, המליצו על ניתוח כפתרון יחיד לכאבים האלה.

בשיחה מקרית שהייתה לי עם פנינה ושבה סיפרתי לה על שתי התופעות, היא הציעה לי לנסות ולטפל בי בטיפול אנרגטי על-פי שיטה שקיבלה בתקשור. ידענו שאם הוא יועיל, הוא ימנע ממני התלבטויות לגבי טיפולים קשים, מזיקים ומיותרים שהוצעו לי על-ידי המומחים.

פנינה המליצה לי על סדרה של עשרה טיפולים, אך כבר לאחר הטיפול הראשון חוויתי לתדהמתי הקלה כמעט מלאה בשתי התופעות. לאחר הטיפול השני כמעט לא חשתי יותר כאבים בכתף, ונשארו לי רק שרידים בודדים מן הפריחה. חשבתי כי בכך הסתיים הטיפול והחלטתי להפסיק. אולם כעבור ימים ספורים חזרו כל התופעות.

פנינה המליצה לי בכל מקרה לסיים את הסדרה של עשרת הטיפולים, על-מנת לשמור על השינויים לאורך זמן ולאפשר לגוף תהליך של ריפוי. היא שילבה בטיפול פרחי באך. בנוסף, עלו במשך הפגישות  מסרים ותובנות שהיו קשורים למשקעים מן העבר שלא ידעתי עד כמה השפיעו עלי ויצרו דפוסים שליליים ומזיקים גם בגוף.

הטיפול האנרגטי שקיבלתי מפנינה שינה את איכות חיי. במקום להתמודד לנצח עם כאבים ופריחה מכוערת ומגרדת, שלא היו מאפשרים לי לנהל אורח-חיים נורמאלי ומימוש קריירה, אני חיה את חיי, עובדת, מקיימת חיי חברה ומשפחה פעילים ויודעת להעריך היטב את ההזדמנות לריפוי שניתנה לי.

מאיה  שפירא.

                                                    שיתוף
 
פנינה אולי - יועצת רוחנית, פסיכותרפיסטית ומתקשרת. בית אור-מזור:  טיפול אנרגטי, ייעוץ רוחני, טיפול פסיכותרפי ותקשור. 
  ראשון-לציון     052-6762-764         pnina_oly@012.net.il     
מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים