בס"ד

פנינה אולי - מתקשרת ומדריכה לחיים

052-6762-764

 

 
                                                                                            י"ט בכסלו תש"ע

                                                                                             6.12.2009

צאו מן השאננות!!



אנשים יקרים ונשים יקרות,

אליכם אני פונה. אין זה משנה אם דתיים או חילוניים אתם. אני פונה אליכם כי הגיעו מים עד נפש. קולות זעקה ושבר נשמעים ברמה בעולמות אלו ובעולמות עליונים.

אין אפשרות להחריש יותר, אנו חייבים לעשות מעשה אם חשובים לנו חיינו וחיי ילדינו ורוצים אנו להמשיך ולהתקיים בארצנו.

הגיע הזמן לעשות חשבון נפש אישי, חברתי ולאומי! די לשאננות הבוטה, לחיי שחיתות בכל המובנים, כל תחומי חיינו נגועים בחולי וברקב מוסרי.

נוטים אנו לרצות להיות כשאר הגויים, אולם, לצערנו, אנו מחקים אותם קודם-כל בכל הרגליהם השליליים, אותם מזדרזים אנו להטמיע בחיינו ולנהוג כמותם.

טבענו האנושי מושך אותנו לנהנתנות, לסיפוק מידיי של יצרינו, עקרון העונג הוא העקרון המרכזי המנהל אותנו. הפכנו להיות חסרי ערכים לחלוטין, הפכנו את הכסף לערך עליון כי אנו מולכים שולל על ידי תפיסות עולם שקריות המבטלות את החלש ומאדירות את כוח הכסף. אנו משתמשים במונחים זרים כמו: "לוזר" או "ווינר" כאשר קנה המידה היחיד לכך הוא כמה כסף יש לך. ברגע שהצלחת לתרגם יכולותיך לכסף – אתה נחשב, ואם לא עשית כך – ולא משנה עד כמה מוכשר אתה, תאבד בהמון הגדול לעיתים חסר-כל וחסר-ערך.

אנו מחפשים פתרונות קלים ואיננו מתעכבים לבחון עד כמה משחיתים והרסניים הם. אנו עוצמים עיניים ופוקחים אותן רק כאשר נוחת אסון על ראשנו, רחמנא לצלן. רק כאשר סופגים אנו מכה קשה, חלק מאיתנו יבחן חייו וילמד מן השיעור כיצד לשנות את דרכו.

מדוע עלינו לחכות לכך? עד כמה פשטה בנו עצלות מוסרית עד שכה אדישים הפכנו לכל הנעשה בתוכנו וסביבנו?

קומו עורו עכשיו ומיד! אל תחכו שתנחת עליכם מכה כדי להתעורר ולהתחיל לשנות!

עלינו להתחיל בדק-בית פנימי, עבודת-ניקיון ושיפוצים בבנין הפרטי, הנפשי, הרגשי, ההתנהגותי והרוחני שלנו. משם נוכל להרחיב את מעגל השינוי, אולם ראשית חייבים אנו לקחת אחריות אישית על עצמנו. התחילו לחדד את המודעות העצמית שלכם לכל מחשבותיכם, רגשותיכם ומעשיכם. תנו דין וחשבון לעצמכם על מה שעשיתם והתבוננו איך זה משפיע על אחרים. אתם תהיו הראשונים שתרוויחו מכך כי תתחילו למשוך לתוך חייכם חוויות חדשות ומיטיבות! 

יש לנו מקור כוח מופלא, מוסרי, מעצים וייחודי והוא מצוי בתוכו של כל אחד ואחד מאיתנו. מקור זה ישמש לנו תמרור פנימי מכוון לדרך הנכונה. מקור זה הוא אותו חלק אלוהי שנוצק בנו עם בריאתנו. בין אם אנו מאמינים בהשקפה דתית או אחרת, כולנו ברואים ומהווים חלק מן הבריאה כולה ואותו ניצוץ בורא קיים בכל אדם ובכל הקיים מעצם קיומו. אין להתכחש לעובדה זו, המדע גם הוא מקבל נתון זה כנקודת-פתיחה ועסוק בניסיונות לגלות מהותו ולתת לו הסבר מדעי.

אם נבין שאנו יצירי הבריאה ומהווים "כבל מאריך" לאותה אנרגיה בוראת, תשתנה כל תפיסת עולמנו. שערו בנפשכם מה זה להרגיש כך!! נסו ותצליחו! גילוי זה מעניק לנו קנה מידה חדש לחלוטין לכל מהות חיינו! תחושת אושר אמיתית תציף אותנו!

ה"כבל מאריך" הזה פתוח כל הזמן! יש לו תדר מיוחד שעם התכווננות בלי שיפוט, ביקורת, יוהרה או דעתנות, ניתן להתחבר אליו בכל רגע ורגע! הכל ענין של קלט ופלט! אם תשנו את הפלט שלכם, תנקו אותו ממשקעי-אגו ותסכימו להתחבר אליו בתחושת ענווה, ביטחה ושמחה, תגלו מקור שאין שיעור לו לתמיכה בכל נושא שתחפצו!

זה בהישג ידו של כל אחד מאיתנו, משם עלינו להתחיל, די לעצלות, לאדישות, להתעלמות! כולנו חייבים לעבור תהליך מזכך ומטהר זה אם רוצים אנו להמשיך ולחיות כחברה מתוקנת ולהתקיים בה בכבוד כפרטים. הגיע הזמן לצאת מפסיביות מנצלת של "הכל מגיע לי" ולהתחיל בדו-שיח פנימי נכון עם קול חדש שאומר "אני מוכן ורוצה לחיות חיים טובים באמת מתוך חיבור לשפע האלוהי המיטיב לי ולכולם".

תודה על תשומת-ליבכם.

באהבה,

פנינה אולי









 


+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
                                                    שיתוף
 
פנינה אולי - יועצת רוחנית, פסיכותרפיסטית ומתקשרת. בית אור-מזור:  טיפול אנרגטי, ייעוץ רוחני, טיפול פסיכותרפי ותקשור. 
  ראשון-לציון     052-6762-764         pnina_oly@012.net.il     
מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים