בס"ד

פנינה אולי - מתקשרת ומדריכה לחיים

052-6762-764

 

 



 

מה מצב השיניים שלך?
 
 
 
 
 
 
מסר מספר 21:
 
 
"כל שן מקבלת את הנתח הראוי לה, בַּשֵּׁל במידתה".
 
 
 
מחשבות על המסר:
 
 
 
שמעתם פעם את המשפט: אלוהים נותן למי שאין לו שיניים?
 
אני משערת שכן. האמנם נכון הדבר?
 
ומה הכוונה? נהוג להסביר את המשפט ולומר, שפלוני אלמוני מקבל משהו טוב, אבל אין לו את הכישורים, היכולת, האפשרות להנות ממה שקיבל ולהפיק ממנו תועלת עבור עצמו.
 
והיות וכך מן הראוי היה, שמישהו אחר, בדרך כלל אלה שחושבים "שאין לו שיניים", יכולים היו בודאי להנות  יותר מאותה מתנה שהזדמנה לחייו. מישהו אחר, "שיש לו שיניים" הוא זה שהיה אמור לקבלה ולא אותו פלוני אלמוני שלא יודע מה לעשות איתה.
 
אולם, יודעים אנו שהמציאות של חיינו אינה תלושה מאיתנו והינה פועל יוצא של מי שאנחנו, של מעשינו, של השיעורים שעלינו לעבור ושל יחסינו עם עצמינו ועם הסביבה שלנו.
 
במילים אחרות, אנו מושכים לתוך חיינו את מה שעלינו לקבל ומה שעלינו לעבור, לטוב ולרע.
 
האם זה אומר, שאנו מקבלים בדיוק את ה"נתח" המתאים, מוכן בדיוק כך שנוכל "ללעוס" אותו?
 
ובכן זה בדיוק מה שקורה.
 
אנו קוצרים את מה שאנחנו זורעים, אנו מקבלים מה שאנחנו נותנים. אנו חיים את החיים שאנו יוצרים. האנרגיה שבה אנו משתמשים בכל דבר ודבר, חוזרת אלינו באופנים שונים.
 
אם פלוני אלמוני קיבל הזדמנות, מתנה, אפשרות, סימן הוא, כי משהו באופן התנהלותו בחייו, מיגנט, זימן, איפשר לאותה אנרגיה חיובית להיכנס לתוך חייו. גם אם לכאורה נדמה לאנשים אחרים, שאותו אדם לא ידע להפיק תועלת ולהנות מאותה אפשרות שנפתחה לו, אין הדבר נכון.
 
האדם ילמד להפיק את התועלת, האדם יכוון את צעדיו ויאפשר לעצמו להתעשר מאותה אנרגיה חיובית. אותה תבונה פנימית שפתחה בפניו את הערוץ לכניסת האנרגיה החיובית הזו, אותה תבונה גם תכוון אותו ללמוד ולהשתמש בהזדמנות החדשה שנקריתה בדרכו. 

החלק הנשמתי של האדם, "האני הגבוה" שלו, ידאג לכך ש"מצב השיניים" יהיה מוכן "ללעוס" את "הנתח". כאשר האדם מודע לעצמו, הוא מסוגל להתמודד נכון עם האירועים בחייו.

יתרה מכך, "הנתח" שנכנס לחיי האדם, מותאם כבר מראש ליכולתו של האדם, דהיינו "מצב השיניים שלו" , "ללעוס", להתמודד עם האירוע.
 
אולי לא באותו רגע, אולי יעבור זמן עד שפלוני אלמוני ישמח במתנה שקיבל וישתמש בה. אולם, הוא קיבל אותה מפני שהיה בשל לכך, גם אם אין הוא יודע זאת עדיין. כל מה שאנו מקבלים בחיינו נוכל להתמודד איתו. נמצא בתוכנו את הכוחות ואת התבונה שתובילנו בדרך הנכונה ונדע להחליט ולבחור כראוי.
 
נקבל את מה שאנו ראויים לו, גם אם לכאורה נראה שאנו לא בשלים לכך. החלק הנשמתי שלנו, המכיר ויודע את המסלול שעלינו לעבור בחיינו ומחבר אותנו לחלק העוצמתי שלנו, מזמן את הדבר הנכון בדיוק ברגע הנכון.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...

Go Back  Print  Send Page
                                                    שיתוף
 
פנינה אולי - יועצת רוחנית, פסיכותרפיסטית ומתקשרת. בית אור-מזור:  טיפול אנרגטי, ייעוץ רוחני, טיפול פסיכותרפי ותקשור. 
  ראשון-לציון     052-6762-764         pnina_oly@012.net.il     
מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים