בס"ד

פנינה אולי - מתקשרת ומדריכה לחיים

052-6762-764

 
 


מתקשרת את הבורא
 


מתקשרת - ההתחלה

אנשים שואלים אותי: מתי התחלת לתקשר?  ואני עונה שאינני יודעת.
לפי מה שמספרים לי אחרים, התחלתי לתקשר כאשר אבי שכב על ערש דווי.
חברתי הטובה אומרת, שנהגתי לשתפה בחזיונות שונים שראיתי, כולל ישויות ומראות בלתי מובנים. הייתי נערה בת 13 ועולמי היה מצומצם. את רוב התקופה ההיא אני זוכרת במעורפל. ימים קשים עברו עלינו אז, עלי ועל אימי ואחותי. חברתי מספרת, שפחדתי מכל מה שראיתי. כיום אני מבינה שכל מה שליווה ימים אלה, כולל התיקשורים שלי, עברו כנראה הדחקה מאסיבית. המוח מצא את דרכיו להגן עלי מפני הכאב ומפני חזיונות מוזרים אלה שבאותו זמן לא ידעתי להתמודד איתם.
 
מתקשרת בתהליך

מאז עברו דפים רבים בסיפור חיי. לאחר תהפוכות, שינויים וטלטלות לא מעטות, התחילה להיאסף בתוכי זרימה דקה ועדינה של חיבורים. לצד לימודים והתפתחות מקצועית כפסיכותרפיסטית, הלך והתגבש קולה של הנשמה. עדיין בלתי מודע, מגשש ומחפש, מתלבט ונסוג. ככל שעבר הזמן גברה נוכחותו של הקול הזה יותר ויותר. התחלתי לחפש מסגרת שבה למדתי וקיבלתי כלים בעזרתם זיהיתי והכרתי רבדים חדשים בתודעה שלי.
 
החיבור לנשמה

כמו גלים קטנים המלחכים את החוף, כך חשתי כיצד גלי התודעה שלי הולכים ומתרחבים, מעמיקים ומקיפים תדר אחר תדר. קול הנשמה כיוון והדריך מסלול שהתגלה לי מתחילתו ועד סופו. מצאתי עצמי מקבלת חזיונות ברורים להפליא, מסרים על חיי ועל חיי אנשים אחרים.
התחלתי לקבל אישורים מאחרים על היותי מתקשרת. עדיין לא הפנמתי לגמרי מה זה אומר, אולם ידעתי במעמקי נפשי, כי זו דרכי לחיים.
מה שאפיין גילויים מפתיעים אלה, הוא תחושת אושר בלתי נתפסת שהציפה אותי בהתרגשות עצומה. חיבור שמעצם התרחשותו הוא דובר אמת. אמת שדבר אינו יכול להכחיש אותה. אני יודעת מתי אני מחוברת לנשמה שלי וידיעה זו היא מוחלטת.
 
מתקשרת - ההדרכה

מה פירושו להיות מתקשרת? מתקשרת מחוברת לערוץ תקשורת קוסמי ממנו היא מקבלת מידע, תמונה, חיזיון, מסר.
בערוץ כזה מופיעה לעיתים ישות, דמות אנרגטית, אשר מתקשרת עם אנשים כמוני בתדר מסוים. זו יכולה להיות דמות שהתקיימה בעבר, או דמות אחרת.
פגשתי לאורך השנים ישויות שונות, כאשר כל אחת מהן ליוותה אותי למשך תקופה מסוימת.
ככל שהתהליך התקדם, כך עליתי בתדר שאיתו  תקשרתי, דבר שהתבטא גם בישויות שפגשתי. ככל שעלה הזיכוך הפנימי, הניקיון והטוהר האישי, כן הלכה והתגבשה ההדרכה של נשמת המקור שלי. נשמת המקור שלי כבת לעם היהודי.
 
מתקשרת – הייעוד ויישומו

תהליך החניכה שלי כמתקשרת נמשך כ-20 שנה ועודו ממשיך גם היום. כל אירוע אישי הינו שלב בחניכה זו. כל החוויות שעברתי היו שיעורים ותיקונים לקראת השלב האחרון, הוא שלב ההתעלות המוחלטת אל הבורא.
היום אני נמצאת שם, במקום המבורך הזה שבו אין דבר מן הגשמיות המלווה את חיינו. ישנו רק ערוץ אור שבו אפשר להתהלך לפני הבורא.
את האור הזה תפקידי להעביר לכל מי שרוצה, כאן, על פני האדמה, לחיי החומר. האור עובר באמצעות אהבה וחמלה ואני מנסה כמיטב יכולתי להתגבר על מוגבלותי כאדם ולהיות בענווה בזמן העברת האור, לכל אדם ובכל זמן. בכך ממלאת הנשמה את תפקידה ומאפשרת לי לעשות את המוטל עלי בגלגול הזה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
                                                    שיתוף
 
פנינה אולי - יועצת רוחנית, פסיכותרפיסטית ומתקשרת. בית אור-מזור:  טיפול אנרגטי, ייעוץ רוחני, טיפול פסיכותרפי ותקשור. 
  ראשון-לציון     052-6762-764         pnina_oly@012.net.il     
מפת האתר
לייבסיטי - בניית אתרים